085 301 2306
0

Als klant gaan we er vaak vanuit dat verkopers hun plichten nakomen en jou als klant zo goed mogelijk helpen met garanties en reparaties. In de meeste gevallen is dit ook het geval, maar bij drones (en met name die van DJI) zien we helaas toch dat het vaak mis gaat.

Daarom luidt ons advies:

Garantie of reparatie van een DJI product? Stuur het naar DJI!

Uw drone aanmelden bij DJI

De snelste en meest effectieve methode om je drone te laten herstellen is deze zelf aanmelden bij DJI via deze link: https://repair.dji.com/repair/index

De service van DJI is snel en schappelijk, met de zekerheid dat uw drone weer helemaal in orde is met behoud van volledige garantie. 

In dit artikel leggen we al uit waarom de service van DJI uitstekend is (zeker ten opzichte van een aantal jaren geleden).
Helaas zien we in de praktijk dat sommige wederverkopers de service namens DJI soms dramatisch slecht uitvoeren waarbij slecht gecommuniceerd wordt met klanten, de tijd tussen insturen en reactie soms maanden kan duren, facturen erg hoog zijn en de klant niet of nauwelijks uitleg krijgt over de toedracht en de rekening maar moet accepteren

Daarom adviseren wij u drone niet naar de verkoper te sturen voor reparatie of garantie, maar naar DJI: zij nemen hun verantwoordelijkheid en reputatie zeers serieus en komen vrijwel altijd met een goede oplossing.